KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ POLİTİKASI

KEY BANYO olarak, kalite ve müşteri memnuniyetini esas alan, üstün hizmet anlayışı ile Seramik Sağlık Gereçleri alanında hizmet vermekteyiz. Müşteri memnuniyetini, kaliteli hizmeti, karşılıklı güveni esas alan firmamız son teknolojiyi kullanmaya büyük önem vermektedir. Firmamız önce kalite ve önce müşteri memnuniyeti politikasını benimsemiştir.

Bu amaçla,

 • Müşteri istek ve beklentilerine tam olarak cevap vermek,

•  Çalışma ortamı ve koşulları ile çalışanlarımız ihtiyaç ve beklentilerini karşılamak,

•  Kullanılan araç ve gereçlerimizi teknolojik gelişmelerle desteklemek,

•  Çalışanların şirketin işleyişine katılımını teşvik etmek ve takım çalışmasını özendirmek,

Ayrıca; TS-ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistem şartlarına ve mevzuat gereklerine uymayı taahhüt etmeyi ve bu şartları sürekli iyileştiren üretim anlayışı ile müşteri memnuniyetini artırmak kalite politikamızdır.

Genel Müdür

01.02.2016